woensdag 13 april 2011

Een nieuw blog.... !!

Love Scrapping & More heeft vanaf vandaag eindelijk een blog om te "bezoeken"...
De layout van mijn blog is weliswaar nog niet helemaal zoals ik het wil, maar dat komt nog wel.

Ik ga nu eerst lekker slapen, maar binnenkort begin ik met foto's plaatsen van allerlei creaties die ik nog graag wil laten zien. En nu kunnen ook alle prachtige creaties van mijn lieve designteam meiden hier geplaatst worden..

De meiden zullen zich (binnenkort) zelf voorstellen hier..
Voor nu: welterusten en tot gauw..!

Liefs,
Guida


 

6 opmerkingen:

  1. Oh geweldig, ik kijk er nu al naar uit en ga je zeker volgen. Wat een prachtige etalage heb je bij je winkel. Enorm jammer dat je zo ver weg zit, maar als ik ooit in de buurt kom wip ik aan!!!!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, wat leuk, het is je gelukt!! Ziet er leuk uit. Liefs, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee, dat ziet er super uit! moet echt even bij je langs komen, je etalage ziet er toppie uit meis! knuf xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Guida,
    Ik was aan het neuzen in je webwinkeltje.
    Een tijdje terug heb ik al wat bij je besteld wat super begeleid en afgeleverd is.
    Zag de knop blog staan en heb me zojuist opgegeven als volger.
    Mooie bloglayout hoor!*van beide blogs?)
    Je etalage ziet er ook erg gezellig uit!
    Ben benieuwd naar de komende berichten.
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, deze is ook mooi....ben benieuwd hoe die er uiteindelijk uit gaat zien haha....Liefs, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Guida, wij waren vanmorgen voor het eerst bij jullie in de winkel. Het is een mooie zaak en we werden gastvrij ontvangen. Fijn dat we nu een leuk en gezellig adresje in de buurt hebben. Tot de volgende keer.

    Groetjes, Gerrittina

    http://mijnhobbyzolder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen