dinsdag 6 september 2011

2 kaartjes!

Het eerste kaartje is gemaakt met het papier van Marianne Design pretty papers bloc SONGBIRD . Het plaatje komt van een knipvel van Marianne Design little girls . Ik heb een bierviltje beplakt met 2 stukjes papier, dat bewerkt met de edgedistresser (met een stukje schuurpapier kan het ook) en de randjes bewerkt met inkt. De bloemetjes en het kant heb ik ook met inkt bewerkt. Onder het kant zit nog wat jute touw gewikkeld.Dan nog een fotohoekje en een headpin erop (de pin heb ik zelf gemaakt). Het bierviltje heb ik uiteindelijk op een kaart geplakt!





Het tweede kaartje (niet echt vintage deze keer) is gemaakt met het designpapier van Maja Design, Life By The Sea. Het schip en de vogeltjes zijn clearstempels van Viva Decor At The Seaside. Op het stukje designpapier achter het schip heb ik een mask van Tim Holtz gelegd en bespoten met glimmermist. Dat geeft een heel leuk effect als je het masker weghaalt! De tag is bewerkt met inkt, jute touw en een bedeltje en wat schelpjes.





Liefs Ilonka.




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zeg, super. Leuk ook dat ze allebei zo anders van stijl zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka,

    ik vind het twee heel mooie kaartjes! Leuk dat bootjespapier als achtergrond bij het tweede kaartje. Super geschikt voor een man, trouwens!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn beide kaartjes ik hou erg van vintage! Leuk zijn die stempels van viva decor seaside ik heb ze ook bij jullie gekocht en gebruikt op mijn kaart als dank voor onze Engelse verhuurder op vakantie.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen