maandag 19 september 2011

Luchtballon



Toen ik een tijdje geleden bij Guida was zag ik een Magnolia Ink Magazine liggen en heb hem ter plekke even doorgebladerd. Superleuk blad met leuke voorbeelden en o.a. veel leuke projectjes. Daarin stond dus ook een luchtballon en ik was er meteen helemaal weg van. Dus eenmaal thuis ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat. Grappig toch?







Het papier is van Maja Design en wel de lijn Life in the Country en komt bij Love Scrapping & More vandaan. Het witte kant en de donkerblauwe roosjes ook. Alleen het witte satijnlint, het rode ricrac en het donkerblauwe koord onderaan zijn uit eigen voorraad.

Liefs, Wendy.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,

    wat een leuk idee! Een echt Hollandse luchtballon, door de kleuren.
    Ik snap dat je hem wilde maken, nadat je hem gezien had!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke luchtballon zeg!! leuk papier heb je gebruikt, echt toppie! :-)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je ballon gaaf geworden! Echt heel erg leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen