vrijdag 28 oktober 2011

Label boekje....

Laatst lekker zit scrappen, had een nog een heleboel manilla tags van Guida liggen. Die zijn altijd leuk om te gebruiken en daar heb ik een label boekje mee gemaakt. Ik heb verschillende maten gebruikt, alle tags aan de voor en achterkant bestempeld en met glimmermist bespoten. Teksten gestempeld en uitgeknipt, stukjes kant gebruikt, de plaatjes van het web gehaald en op cardstock uitgeprint. Geeft een leuk effect!
De embellies komen uit eigen collectie. Ik hoop dat ik jullie weer op een idee heb kunnen brengen!








Liefs Ilonka XXX



5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er mooi uit Ilonka, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Ilonka om van deze labeltjes een boekje te maken! Ik heb er ook nog heel veel van dus je hebt me echt op een idee gebracht! Jou uitvoering is echt supergaaf en zoveel mooie embellies erop gebruikt! Prachtig geheel. Liefs, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig labelboekje heb je gemaakt!

    liefs Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zeg. Wat ziet dat er ontzettend mooi uit, hele mooie kleuren en er is zo lekker veel op te zien, daar hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen