woensdag 9 november 2011

Tasje met inhoud



Voor Love Scrapping & More ben ik weer heerlijk aan het scrappen geweest. Na wat zoeken op internet vond ik een patroon van een superleuk tasje. Ik heb de maat wat aangepast (groter gemaakt) en zo heb je een leuk cadeautje. Het papier is van Crate Paper (Restoration), 1 van mijn favoriete merken. Het papier is van goede kwaliteit en heeft vaak erg mooie, warme kleuren. Ik heb het afgewerkt met een knoopje, van October Afternoon, en een stukje jute touw. Erin zitten tags (ik heb de grootste maat gebruikt) beplakt met oa de recepten die op een vel in dit papierblok van October Afternoon te vinden zijn en versierd met een (hoe kan het ook anders) bruine perlen pen. De achterkant van de tags heb ik bestempeld met 1 van de prachtige clearstamps van Viva Decor (My Paper World), en wel deze. Grappig toch?







Liefs,Wendy.

5 opmerkingen:

  1. Wow dit is prachtig gemaakt Wendy!
    Mooi met die tags en de achterkant is ook super met die stempels!
    Guida je swap was geweldig mooi , wat hebben jullie prachtige dingen
    Voor elkaar gemaakt zo lekker vintage!
    Mijn vingers kriebelen bij het zien van zoveel moois maar helaas lukt het nog niet om lang uit mijn bed te komen met mijn hernia dus.......ik blijf van al jullie mooie creaties genieten
    Fijne dag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Guida,

    wat een lief tasje heb je gemaakt! En wat leuk om er recepten op tags in te doen. Zou ook wat voor mij zijn... Superleuk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Wat een leuk effect krijg je met die perlen pen zo!! Je brengt me zo wel weer op ideeën.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk geworden xWen! mooi labels ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen