dinsdag 14 februari 2012

1917



Van Guida kreeg ik wat papier van Pion Design mee, uit de lijn "For father". En van mijn moeder wat hele oude foto's van haar vader en nog wat familieleden. Tsja, en wat doe je dan? Dan combineer je het prachtige papier met één van die oude foto's en dan krijg je dit. Op de foto zie je mijn opa als heel klein jongetje. Leuk toch?



Gebruikte materialen:
- (From my heart): Borders PD2010F
- Shoe Factory PD1805
- Gentlemen PD1807
- Bloemenlint
- Kleine roosjes
- Bruine perlen pen
- En een ornate plate van Tim Holtz

Bedankt voor het kijken. Van de week plaats ik nog wat foto's van een heel leuk sieradenrekje dat ik bewerkt heb, ook met papier van Pion Design.

Liefs, Wendy.

2 opmerkingen:

  1. ooooh wat een cutie!!!
    helemaal goed super ect : )))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige foto!! En de kleuren zijn super bij elkaar. Zo wordt het leuk om oude foto's te scrappen.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen