donderdag 9 februari 2012

Pion kaartjes
























Hier een paar kaartjes met het nieuwe papier van Pion design From my heart. Het leuke is dat ik hier maar 1 designvel dessinpapier heb gebruikt: Forget my not.

Op alle kaartjes ook een klimop-takje van de nieuwe creatables van Marianne: Ivy. Stempels die ik gebruikt heb zijn oa van Elines Winterhuis. Het wedding kaartje heeft een rode zegel van lichtgewicht klei waarin ik een stempel heb gedrukt en daarna geverfd. (Ik heb de klei eerst rond uitgestoken met de dop van een kleine Pritt stift)

Een aantal stempels en stanzen komen uit mijn eigen verzameling.

Ik hoop dat jullie de kaartjes net zo leuk vinden als ik.


Groeten van Femminde


8 opmerkingen:

  1. Wauw wat zijn ze mooi!! Schitterend papier zeg!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Femminde. Wat kun je met 1 vel veel kaartjes versieren.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes heel lieflijk met het mooie papier..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes en inderdaad mooi papier!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn hele mooi kaartjes en het papier is zo mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten zeg...dat klimop takje vind ik ook superleuk...Mooi papier he, van Pion design?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes. En een neutrale kleur, dus die kan je zeker kwijt aan iemand!
    Liefs,
    Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen