vrijdag 9 maart 2012

Inspiratie

Kennen jullie het blad Cards?? Het is een Amerikaans blad en het wordt al een poosje bij Love Scrapping verkocht. Af en toe doe ik mijzelf er één cadeau en ik geniet er altijd enorm van. En soms kom ik een kaart tegen die ik gewoon moet liften. Zo ook deze kaart gemaakt door Hollie Shepard. Ik vind het velletje met die Granny Squares erg gaaf (Eline's Romantic Nursery) en daar moest ik gewoon even iets leuks mee doen. De vlinders zijn van Tim Holtz (mini butterflies set) gestanst uit dozenkarton en toen de randjes bewerkt met Gesso en stickels en de het kleine vlindertje komt van de framelits butterflies stamp and die cut set. Het kleine houten knoopje en wat twine maken het af.
Doily stans en tekststempel komen uit mijn eigen verzameling.

En nog even een vraagje aan jullie: Waar halen jullie altijd je inspiratie vandaan??

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Femminde. Dat papier vind ik zelf ook ontzettend leuk om mee te werken. Enne...inspiratie haal ik overal en nergens vandaan haha...Er is genoeg om je heen te zien wat weer tot iets creatiefs kan leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje!! dit lijkt me echt een heel gaaf boek heerlijk om er inspiratie uit te halen!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cards is een prachtig, goed verzorgd blad.
    Zo zie je maar weer... om een mooi kaartje te maken is/heb je niet veel nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde! Wat een leuke kaart! En, zonder al te veel erop; lekker duidelijk.
    Mijn inspiratie haal ik uit gesprekken (woord+daar heb ik een stempel/stans whatever van), dat wat ik om me heen zie, soms van een stof van een kledingstuk of materiaal-textuur (achtergronden), uit boeken of tijdschriften (grafisch/layouts)of omdat ik graag met een papier of materiaal of kleur wil werken of van een van de vele voorbeelden op de blogs die ik bezoek...
    eigenlijk overal dus vandaan en soms op de onmogelijkste momenten...
    Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lief en mooi kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje met mooie, zachte kleuren!

    Ik haal m'n inspiratie vooral van internet. Er zijn zóveel mooie, inspirerende blogs te vinden!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen