woensdag 4 april 2012

Dierentuin spread

Ik heb ontzettend leuk papier van Echo Park meegekregen van Guida.
Het is de nieuwe lijn This and That -charming





De bloemen zijn gemaakt met de nieuwe stans van Tim Holz
Het alfabet heb ik gemaakt met dit alfabet, ook van Tim Holz.
Ik heb gestansd met wit foam en deze gekleurd met distress inkt, daarna met crackle accents bewerkt. Dat laatste was niet helemaal de bedoeling maar als je inkt afgeeft moet je wat :-) En gelukkig is het super leuk uitgepakt, ik ga het in ieder geval vaker doen!
Ik heb brads gebruikt die horen bij deze papierlijn maar heb ook de perlen pen gebruikt om het midden van de bloem op te vullen.

Tot het volgende blogberichtje.

7 opmerkingen:

  1. Mooie layouts en wat balen als je inkt heeft afgegeven, maar in nood worden de mooiste creatie geboren blijkt wel weer.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Esther, wat een kunstwerkjes heb je afgeleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lay-outs heb je gemaakt, leuke kleuren,
    groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plaatje Esther en in het echt zijn ze nog mooier, handig opgelost met de crackle, leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lay-outs. En wat grappig dat je door een foutje je er achter kwam wat een gaaf effect die crackle op foam geeft!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke layouts, die met de olifanten vind ik super! Mooi papier is dit hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een súpergaaf papier is dit toch, he!! Die woordjes zijn zo grappig bij de foto's!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen