donderdag 5 april 2012

En daar is er weer één!

En dan voor de verandering nog maar een layout gemaakt met Echo Park This&That Graceful ;-)
Dit papier is absoluut een groot succes in de winkel!
Ik heb deze keer een foto gebruikt van mijn andere (tweeling)dochter Marije. Gewoon omdat ik 'm mooi vind.


 De vierkantjes uit het bruine papier zijn met de Everywhere Window Punch van Fiskars uitgeponst. De pons werkt met een magneet en je kunt hem op elke willekeurig plek op je papier gebruiken. Heel handig! 
De pareltjes in de banner zorgen voor een extra 'sjiek' accentje.

Met het leuke bolletjesband heb ik van een uitgeknipt rondje uit het dessinpapier een 'bloem' gemaakt.


Zo hebben jullie de afgelopen tijd al heel wat verschillende creaties langs zien komen met deze mooie lijnen van Echo Park. En ik heb zo 't vermoeden dat het er best nog wel eens wat meer zouden kunnen worden.... ;-)


XXXJenneke

8 opmerkingen:

  1. Gave layout weer Jenneke! Die parels maken het idd net wat eleganter en dat bolletjes lint heb je ook leuk verwerkt. Mooie dochters heb je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat Wendy nou net verwoorden wat ik ook dacht toen ik deze lo zag, heel mooi gedaan Jenneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave LO, leuke tip met die bolletjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jenneke,
    Echt weer een superleuke lay out!! En wat je zegt over Echo park gaat denk ik zeker kloppen. Wel grappig ik ben zelf bezig met een canvasje met Graceful en heb dezelfde vlaggetjes al uitgeknipt zo liggen en ook nog in dezelfde hoek.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Jenneke, zowel de layout als je dochter;-)
    En wat leuk he die woordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het zo'n mooie foto van Marije! Precies op het juiste moment heb je op het knopje geduwd ;)
    Wat zijn die tekstkaartjes apart en zo leuk gerangschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke layout en gezellig met al die vlaggetjes en de foto is super mooi.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een prachtige foto Jenneke en een even prachtige lay-out. Gezellig, die vlaggetjes!
    Wat leuk om je gisteren te ontmoeten!!!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen