donderdag 10 mei 2012

More echo park




Vandaag wil ik jullie een kaartje en een stolpje laten zien wat ik weer gemaakt heb met de lijn Graceful. Op het kaartje zit een kraft journalingkaartje van Maya Road. Ik heb volop gebruik gemaakt van bloemenstanzen van Tim Holtz mini flourish en de tattered flowers. Ik stanste ze weer uit dessinpapier en grijsbord en bewerkte ze daarna met een paar lagen Utee. Zulk gaaf spul, met de feestelijke opening van Love Scrapping zag ik dit voor het eerst. En ik geef toe, ik kan eigenlijk niet meer zonder. Het geeft zo'n mooi emaille effect. Ik maakte het af met een kant en klaar bloemetje, een pareltje en piepklein knoopje  en nog wat kant. De klimop stans is weer Ivy van Marianne.
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om zo'n stolpje te scrappen!
    Leuk als cadeau lijkt me.

    Dat utee is echt leuk zeg, heel apart dat emaille effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Femminde, je bent wel fan van deze lijn he ;-)
    Ook mooi die cijfers op het kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer Femminde en inderdaad dat Utee is zulk mooi spul, je bent eraan verslaafd zie ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het ook helemaal met je eens, Femminde: Utee is top! Ik gebruik het ook heel veel!
    En Graceful blijft een hele mooie lijn van Echo Park! Je hebt er weer hele leuke creaties mee gemaakt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik heb zooooo'n spijt dat ik die Utee niet mee heb genomen, snif snif. Ziet er erg leuk uit allemaal Femminde, die lijn vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen