vrijdag 8 juni 2012

Kaartjes met Pion for Mother III





Vandaag mij laatste post uit deze serie met Pion For Mother.
Echt een hele gave lijn met zachte kleuren.  Wederom bewerkte ik de bloemen en de sleutel met Utee (dit is al wel te koop in de winkel, maar staat nog niet in de webwinkel). De bruine accentjes komen uit de serie for Santa II.
Ik gebruikte ook weer veel stanzen van Tim nl: mini flourish, tattered florals, lock & key, file tabs.
De baby  en de klimop stans zijn van Marianne. En het frame op de 3e kaart is de framelits:
frames with sprigs. De stempels die ik gebruikt heb zijn van oudere lijnen van Eline, de kinderwagen stempel verkoopt Guida niet. De stempel gefeliciteerd komt van Eline's words NL.
Ik maakte de kaartjes af met bolletjeslint en houten knopen.
Dit was het weer voor vandaag, de volgende keer kom ik terug met weer lekkere felle kleurtjes.

Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. O wat een plaatjes weer. Leuk met al die details. Ik vind het stuk voor stuk prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve kaartjes weer en leuke details heb je toegevoegd, heel mooi
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze weer mooi Femminde, prachtige kaartjes, misschien ga ik er nog eens 1 liften, leuk ook die gestikte randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben via via hier terecht gekomen. Wat een geweldig blog en zoveel tutorials, kijk mijn ogen uit. Bedankt voor zoveel inspiratie!!!! Ben nog lang niet uitgekeken. Alles past helemaal bij mijn stijl!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen