dinsdag 12 juni 2012

Sew

Wat je allemaal niet kan doen met verpakkingsmateriaal. Zelf vind ik het altijd zonde om mooi verpakkingsmateriaal weg te gooien, je weet nooit wat je er allemaal mee kan doen. Zo ook met dit doosje waar ooit houten figuurtjes inzaten. Het is eigenlijk een soort configuration box maar dan in het mini. Het volledige doosje is 10 x 10cm en de vakjes zijn 3 x 3 cm.
Ik ben begonnen met hem wit te schilderen en te bewerken met tissue tape.
Dit is hem geworden:
 
De paspop achter het kastje is gemaakt met een stans van Tim Holtz en heb ik bewerkt met Distress stains picket fence om hem wit te maken. Daarna heb ik de "Sewing" embossingfolder van Sizzix gebruikt, deze heb ik aan 1 kant geïnkt met Stazon Dove Gray, en dat geeft dit leuke effect. 
Het kastje zelf heb ik aangekleed met heel wat leuke embellishments. Verder een mooi kanten lint om hem te kunnen ophangen en wat kralen eronder aan vastgemaakt.



De volgende materialen heb ik gebruikt:
Veel kijkplezier en tot de volgende keer.
Soraya

13 opmerkingen:

  1. wat een super leuk idee en de uitwerking is prachtig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, dat doosje heb ik ook nog met de houten figuurtjes erin,hihi. Ik bewaar ook altijd heel veel, je weet maar nooit. Het is een "plaatje" geworden hoor Soraya, geweldig!!!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi en lief kijkkastje is het geworden!!! Het idee van de beinkte paspop ga ik vast nog een keer gebruiken. Bedankt voor de tip!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk. Grappig ook, die drukknoopjes erin. Heerlijk, al die kleine 'frutseltjes' om te bekijken. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat geweldig!! Ik heb ook zo'n doosje liggen om ooit 'iets' mee te gaan doen, nu heb ik een gelijk een superidee!, hartelijk dank,
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige uitwerking, zo mooi geworden
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig schilderijtje is dit geworden, op en top vintage, heel mooi, leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat heb je dat leuk gemaakt en nog meer verpakkingsmateriaal sparen dus. Groejtes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zeg!! Dit is helemaal top!
    Hoe is het mogelijk dat het hetzelfde doosje is!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk gemaakt en wat is hij mooi geworden. heb je niet nog doosjes over voor de verkoop?

    Grt solange.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Solange,
      Guida heeft ongetwijfeld in de winkel nog van die doosjes voor de verkoop. Vraag het haar gerust even.
      groetjes, Soraya

      Verwijderen
  11. allemachtig wat ontzettend gaaf zeg!!!
    Klim spontaan mijn kast in om lege doosjes te zoeken wahahaha.
    echt superrrrr mooi gemaakt.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi en dat idee met die paspop ga ik ook eens gebruiken.
    mooi ook de grijs en wit tinten

    BeantwoordenVerwijderen