dinsdag 13 november 2012

Nathan

 Hallo Allemaal,
Zoals beloofd eens wat anders dan kaartjes. Ik pimpte een stuk canvasbord met een foto van de vierjarige Nathan en het leuke papier van Echo Park Charming. Ik blijf het een geweldige lijn vinden om jongensfoto's te scrappen.
Net als anders deed ik er eerst een laagje gesso over het canvas om daarna te stempelen met versafine inkt. Om daarna op de hoeken wat groene accenten aan te brengen met crackle paint. het woord my son, boy, het vliegtuigje en de onderste grote ster  knipte ik uit het dessinpapier om het daarna 2x te bewerken met Utee  (staat niet in de webwinkel, wel verkrijgbaar in de winkel), dat ik smeltte met de heattool.
Op het laatst gebruikte ik wat kant en klare embellissements uit de Charming lijn en maakte ik het af met wat kleine knoopjes en wat touw.
Hier onder nog wat detailfoto's:



Dit was het weer voor nu, tot volgende week!! Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch fantastisch spul he, dat Utee! Het maakt iets bijzonders van zo'n 'gewone' ster! Een heel leuk canvas heb je ervan gemaakt, Femminde!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere canvas!
    Mooie achtergrond heb je gemaakt en een leuke kleurcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen