maandag 24 december 2012

Zwangerschapscadeautje

Er is een ware babyboom in de familie- en vriendenkring gaande. Deze keer maakte ik voor de zwangere een kaartje van Echo Park papier (ik gebruikte het effen papier als basis, dit geeft wel een leuk effect want de binnenkant heeft een andere kleur) met het wandelwagen stansje van Marianne. De dekentjes maakte ik van rood vilt. Dat geeft wel een leuk effect. Een wit rompertje pimpte ik met strijkvelours. Ik pakte het in in doorzichtig folie. Rechtsboven plakte ik een klein stukje washi tape, met een paar kleine stansjes van kesi art en het kleine speltje is van Marianne.
Dit was het weer van nu, tot volgende week!!!

Groeten van Femminde

ps Als je de stansjes van Marianne wilt hebben dan kan dat op bestelling, ze zijn nl.niet op voorraad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten