zaterdag 12 januari 2013

Gaaf MDF frame!

 Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie een home deco project laten zien. Even geleden kwam Guida met het verzoek of ik iets kon maken met het gave MDF frame van Marianne. Ik bedacht dat ik pas nog leuke foto's gemaakt had van mijn kleine neefje Sven. Ik heb er even op moeten broeden maar uiteindelijk is dit het resultaat geworden.
Het frame heb ik eerst geverfd, en daarna ben ik aan de slag gegaan. Het is prettig dat het 2 delen zijn en dat je die op het laatst op elkaar kunt plakken. Wat mij heel erg hielp is dat ik met potlood de vakken op de achterste plaat had gezet, zodat ik precies wist hoeveel ruimte ik op die plek had. En toen begon het leukste van alles, het versieren met papier van Echo Park en  heel veel stansjes. Het woord Baby en Sven (gemaakt met Word Play) maakte ik glimmend met Utee uit de melting pot.





Ik hoop dat jullie zo een idee krijgen wat je met het frame kan doen. Als je het frame in het echt wilt zien hij staat in de winkel in Heino. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groeten van Femminde

nog een lijst van materialen die niet in de tekst zijn vermeld:
-kesi art: fait main, tags, feuillages
-bloemen
-bolletjeslint
-maya road tag
-vilt van de witte engel
-de sterrenstans is een oude van Sizzix en helaas niet meer leverbaar

7 opmerkingen:

  1. Oh dit is echt schitterend!! Prachtig!! En wat een schatje op de foto zeg, heerlijk dat kleine spul! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit ontzettend leuk geworden zeg, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat is dit mooi en zo lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o deze is erg mooi zeg, ik heb dit frame ook besteld en ga er wat mee maken, bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend gaaf is dit frame geworden! Leuk om te maken, maar ook ontzettend leuk om een gepimpt frame cadeau te geven!
    Liefs NIcole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi, Femminde!! Weer met heel veel aandacht voor de details, zoals we van jou gewend zijn!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi femminde,

    't is een plaatje!!!! zowel de scraps als de kleine sven. geweldig!!!!

    groeten, berenda

    BeantwoordenVerwijderen