zaterdag 23 februari 2013

Rosadotje gifts

Zoals beloofd nog een post met het Rosadotje Old Cotton (basic) papier, dit is de laatste van deze serie.Ik maakte dit keer een notitieboekje en twee doosjes waar ik chocolaatjes in deed. De doosjes maakte ik van een patroon uit de allerlaatste Cards & Scrap. Er wordt ook gebruik gemaakt van de score pal. Fijn ding is dat! Je bent niet meer een poos aan het uitmeten maar je kan direct rillen.
Om het te versieren maakte ik gebruik van de nieuwe stanzen van Joy Crafts en stansde  met de nieuwe bloemenstans van Marianne uit vilt.


Gebruikte materialen:
-Joy labels & tags nr. 4, flourishes tak, flourishes takje met veel bladeren
-Joy clear stamp tekst NL nr.1
-Marianne branch & flower nr. 1
-Eline scandinavian hearts
-Sizzix interlocking
-Kesi art tags, haute couture
-Leane 002 multi die flower
-vilt
-viva bloemen
-twine

Dit was het voor nu, fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

ps. Gaan jullie nog naar de beurs in Hardenberg?? Lovescrapping staat daar ook met een stand. Helaas kan ik er zelf niet naar toe.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige dingen. Trouwens ik heb meer berichten bekeken en ik zie heel veel moois. Ik ga je volgen en hoop veel inspiratie op te doen! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen