zaterdag 9 februari 2013

Rosadotje Old Cotton

 Hallo Allemaal,
Vandaag een serie kaartjes met het nieuwe papier van Rosadotje: Old cotton en old cotton basic. Weer gebruikt gemaakt van veel nieuwe stansen; van Joy en ook de nieuwe bloemenstans van Marianne. Er zijn twee nieuwe uit: branch and flower 1(het roosje) en 2 (het margrietje). Beide heb ik uitgeprobeerd met het mooie dikke vilt van de witte Engel. Even in elkaar lijmen met viltlijm, een pareltje erin, en klaar.
Op de site van Eline Pellinkhof zag ik dat ze het scandianvian hart stansde uit vilt. Ik stansde de ene helft uit vilt en de andere helft uit cardstock. Ik vind zelf het effect super.
De witte knoopjes die je op de kaartjes ziet stansde ik uit shrinky dinky met de stans Haute Couture. En dan met de heattool krijg je leuke kleine knoopjes.




Dit was het weer voor nu, het is een heel verhaal. Als er iets niet duidelijk is mag je altijd reageren door een opmerking te plaatsen.
Groeten van Femminde
 
Materialen die ik verder heb gebruikt:
-kesi art : tags
-cardstock wit en kraft
sorry de kanten bloemetje komen uit mijn eigen voorraad

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideeën! En krimpie dinkie met de heattool, heel slim!

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten geworden met die pastel kleuren.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kaartjes, Femminde! Die bloemen zijn mooi, zeg! En wat je met dat hartje gedaan hebt, vind ik ook zó creatief!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren papier. Je hebt er geweldig mooie kaartjes mee gemaakt. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen