maandag 11 februari 2013

Valentijn

Het is weer bijna 14 februari en dus valentijn.
Hier twee leuke projecten om helemaal in de stemming te komen.

Voor het eerste project heb ik een houten hart gebruikt. Deze heb ik eerst met tissue papier beplakt en daarna aan de onderkant met kant omwikkeld. Het prachtige papier van Cosmo cricket, de vleugelstans van Sizzix en het kant geven het een leuk effect.

Voor het tweede project heb ik weer een klein houten kastje / doosje gebruikt, die ik eerder ook in mijn project Sew gebruikt heb. Deze zijn in de winkel te krijgen. Ik heb hem eerst wit geschilderd en daarna bewerkt. Ik heb in beide projecten met het mooie donkerrode vilt gewerkt. Het hartje wat ik gebruikt heb, heb ik uit kurk geknipt. Kurk laat zich ook heel goed verwerken met stansen.

Veel kijkplezier!


Gebruikte materialen:

3 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer heerlijk creatief geweest, Soraya!! Héél erg leuk! En wat een mooie foto's van jullie tweetjes!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke projecten zijn dit geworden zeg! Super leuk papier heb je gebruikt! ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen heb je gemaakt! En zeker ook leuk na valentijn.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen