zaterdag 16 februari 2013

Zelfgestempeld achtergrond papier

Vandaag een tag en cadeauenvelop en een tag. Soms vind ik het moeilijk om voor mannen wat te maken maar deze keer ging het bijna vanzelf. Voor de cadeauenvelop gebruikte ik als ondergrond dozenkarton wat ik bestempelde met de stempels van Marianne: Labels&tickets. Ik ben gewoon in een hoekje begonnnen met stempelen en dan is het telkens passen en meten welke er weer naast past. Voor de zelfgestansde tag deed ik hetzelfde. Het dessinpapier wat ik gebruikte is van 4 heures 37: Eiffel Avenue.

De materialen die ik boven niet genoemd heb:
-Sizzix: interlocking randstans
-Movers & Shapers: pocket envelope
-Bigz: Tag & Tie
-Houten knoopjes
Het frame en de sterren zijn oude Sizzix dies en zijn helaas niet meer verkrijgbaar

Dit was het weer voor vandaag, Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf idee Femminde. Ik heb ook steeds meer aan het stempelen met allerlei stempels en ik ga met dit idee zeker een keer aan de slag als je het niet erg vindt!

    Echt super, groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi femminde,

    leuke kaartjes weer.
    ben je soms door mij aangestoken???? ;-) groetjes, berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creativiteit weer, Femminde! Helemaal top!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuk idee om zo'n kaart te maken voor een man:) Dit idee ga ik zeker te weten onthouden. ~Liefs Else-Marie~

    BeantwoordenVerwijderen