maandag 25 maart 2013

Blaadjes!!!

 Vandaag eens wat anders. Voor deze twee kaartjes gebruikte ik maar twee stanzen!!! Voor mijn doen erg weinig. Met de blad met nerf stans van Marianne stansde ik 8 blaadjes uit. Ik legde ze op elkaar en knipte ze door de midden. Nu heb je 8 verschillende linker en rechterkanten van blaadjes. Eerst heb ik even gepuzzeld wat ik het mooiste bij elkaar zou vinden, een plakbandje er achter en dan even onder de naaimachine door. Met de hand naaide ik overal een houten knoopje op. Van de stansjes met  de tags en ticket stans knipte ik de zijkanten af en hield zo een ovaaltje over .

Gebruikte materialen:
                            Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. Dit was het weer voor nu.
                                                                 Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee. Ik hou van stiksels! Leuk dat je een reactie achterliet op mijn blog. Ik ben meteen op die van jou gaan kijken. Erg leuk! Maar meteen volger geworden, zodat ik kan zien wanneer je weer iets nieuws hebt gemaakt.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. One thing I'd prefer to say is the fact before purchasing more computer system memory, consider the machine in which it could be installed. Should the machine can be running Windows XP, for instance, the memory limit is 3.25GB. Putting in above this would just constitute some sort of waste. Make sure one's mother board can handle an upgrade amount, as well.
    Great blog post.

    My webpage - thecharmhouse.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen