donderdag 7 maart 2013

Vrolijke set met paars vilt

Vandaag een kaartenset met de Manderine papiertjes van Les Editions Infocrea, dit keer combineerde ik het met paars vilt. Dit geeft weer een heel ander effect. Ik maakte gebruik van een paar stanzen en emboste met dot & matrix grind lock embossingfolder.




Materialen die ik gebruikt en hierboven niet staan vermeldt:
Kesi art: Tags
(sorry de frameset is niet meer verkrijgbaar)
 
Sinds kort heb ik ook een eigen blog : een berg kaartjes (als je nu op mijn naam klikt kom je er rechtstreeks). Van harte Welkom!!
Tot de volgende post!!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Je hebt gezien dat ik je blog al gevonden heb, hè. Ziet er heel leuk uit hoor! Net zoals deze schattige kaartjes. Mooi hoor, met dat paarse vilt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had het al gezien. Thanks voor je bezoekje en je lieve berichtjes!!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen