zaterdag 27 april 2013

Eline hello sweet baby: Roze

Hallo allemaal,
't Is al even geleden dat ik jullie deze post hebt beloofd, maar toen ik zover was waren net deze leuke papierblokken Eline Hello Sweet Baby niet verkrijgbaar. Dus vandaar dat het even geduurd heeft.
Ik laat deze keer een serie kaarten zien in de roze variant. Drie babykaartjes en twee gewone. Want je hoeft dus niet perse babykaarten te maken met dit papier.
Ik heb veel gebruik gemaakt van verschillende stanzen, zie de lijst onderaan deze post.




Gebruikte materialen:
-Marianne branch en flower 1, LR 0192 leaves, Ivy, tekst baby (voor het speldje), Eline tag and buttons, Eline wandelwagenCOL 1307 Candy heart GB, COL 1309 Birdhouse home (ze staan op dit moment niet allemaal in de webwinkel, heb je interesse doe dan even een mailtje naar Guida)
-Sizzix framelits rond en scallop, interlocking
-Tim Holtz on the edge distressed doily, mini tatterd leaves
-Kesi art tags
-Embossing dotted flowerings (komt binnenkort in de winkel)
-Noor bloem nr 5
-twine, houten knoopjes, vilt, washi tape, pearls, wasknijper (laatste 2 alleen in de winkel zelf)

't Was weer een lange post, ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Leuke babykaarten zien er goed uit.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes weer, Femminde!! Zoveel leuke details, echt super mooi gemaakt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen