maandag 15 april 2013

Pion design met paars

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met het papier van Pion: Alma's sewing room. Een paar weken geleden heb ik dit kaartjes met dit papier laten zien icm bordeauxrood vilt. Vandaag laat ik ze jullie zien icm paars cardstock. Je krijgt een heel ander effect. Ik vind dit zelf wat frisser. Ik heb veel met wit embossingpoeder gedaan. Vooral op het vellum vind ik het effect errug gaaf! Hier deed ik dat met een nieuwe stempel en stansset van Marianne: 1304 Flowers and Leaf. Het leuk van het Pion papier is dat er ook veel leuke details op zitten die je kunt uitknippen. De vlinders komen ook uit het papier. In de meltingpot deed ik een beetje Utee en daar doopte ik ze even in. Zo kan je heel leuk je eigen embellissements maken.




Gebruikte materialen:
-1304 Flowers and Leaf, Branch & flower 1, classic scissors, scandinavian hearts, Marianne envelop met labeltje
-Kesi art tags
-Noor frame rechthoek
-Sizzix framelits labels fancy (zie de één na laatste kaart, past precies in Noor frame rechthoek of het er speciaal voor is gemaakt)/ Interlocking
-TH tattered pinecone/ elegant flourishes/ Baroque
-Elines winterhuis teatime
-embossingpoeder/ meltingpot/ Utee/ vilt/ washi/ twine. shrinky dinky/ vellum/ kant (laatste 2 alleen in de winkel zelf)

't Was een lange post dit keer, ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Je hebt mooie kaarten gemaakt. Misschien komen ze beter op de foto uit zonder het kanten kleedje eronder.

    BeantwoordenVerwijderen