maandag 20 mei 2013

Spelen met collectables

Hallo Allemaal,
Daar ben ik weer met een nieuwe post. Deze keer met de collectables 1301 bird en 1302 owl. Dit zijn zulke gave stanzen. En ik kreeg van iemand de vraag: Zijn die niet te groot voor het gebruik op een kaartje?
Ik ben dus lekker aan de gang gegaan om te laten zien dat dit prima kan. Voor het 2e kaartje maakte ik voor het uiltje gebruik van papier met vilten accenten, die combi vind ik zelf ook errug leuk.
Bij het 3e kaartje naaide ik de vleugels niet strak vast aan de binnenkant, maar liet ik ze een beetje bol staan. Nu maar opppassen dat ie niet wegvliegt.



Tot een volgende post!!
Groeten van Femminde

Materialen die ik verder heb gebruikt:
-papier 4 heures 37 impasse de chenes
-Sizzix interlocking
-Tim Holtz caged bird
-Marianne Branch en leaves 1
-Noor bloem 1 en 2
-vilt, kant, washi, kurk (dit laatste alleen in de winkel zelf)

1 opmerking: